vrijdag 8 januari 2010

Client satisfaction survey

...noemen we het in het jargon: zien of jullie tevreden zijn met het product die jullie op je bord krijgen geserveerd, zijnde mijn blog. Ik weet al dat jullie dat voorlopig niet zijn, meer willen lezen en mijn diepste geheimen hier willen neergepend zien, dus dat antwoord heb ik al :-) Maar een deel van mijn 2010 voornemens in het achterhoofd, lijkt mij dit een ideaal moment om jullie te vragen WAT? WIE? HOE? WAAROM? WAAROVER?

Waarover willen jullie iets lezen?
Willen jullie foto's zien?
Meer foto's dan tekst?
Korte, lange, medium, large, small, extra large berichten?
Kleine weetjes?
Grote weetjes?
Zever?
Filosofische traktaten?
Politieke propaganda?
Filmpjes?
The meal of the day?
The ? of the day?
...

Kom maar op met jullie suggesties, en ik zal mijn uiterste best doen om ze volledig in te willigen (uitgezonderd die naaktfoto's)!

4 opmerkingen:

  1. Aaaah, bevragingen! Daar doe ik altijd graag aan mee! :)
    "Het leven zoals het is"...meer moet dat niet zijn. Heb je een plant gekocht? Grappige dingen die daar gebeuren, droevige dingen... En foto's natuurlijk! Maar nooit meer foto's dan tekst. En eigenlijk ook korte tekstjes, lange teksten leest zo moeilijk :)
    En de politiek daar. Of gebeurt daar niets spannends? Of hoe men vanuit het Verre Oosten kijkt naar het Verre Westen?
    Uiteraard ook regelmatig berichten dat je iedereen mist. lol. En naaktfoto's ook (ik vraag het maar)! ;)

    Gewoon IETS, minstens op wekelijkse basis :)

    Dan probeer ik hetzelfde te doen op mijn blog en jij mag nu laten weten of ik daar aan mijn eigen eisen voldoe. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welja, buiten die naaktfoto's dan..

    af en toe een foto is zeker leuk, maar zonder kader is het ook niet meer dan dat.. de illustratie bij je leven daar, die ons mee doet wegdromen, maar weinig over jou zegt

    dus, over jou: liever af en toe een korter bericht, dan om het half jaar een epistel.. met gewone dingen in, en buitengewone - niet zozeer een verslag van je leven, of een dagboek, maar net de dingen die eruit springen of voor jou net van belang zijn

    zoals die nieuwe liefde bijvoorbeeld, en al de romantiek die wij hier moeten missen.. of wat voor bijzonders je daar op je bord krijgt.. en hoe het nu met je woonplekje staat?

    de uiterste verschillen tussen oost en west zijn altijd wel sappig leesvoer, en zo af en toe een filmpje is vaak een parel! zeker voor wie je lange tijd moeten missen, is je stem nog eens horen, en je in bewegend beeld zien, iets bijzonders

    maar vooral, stoor je niet aan die nurken uit belgiƫ, en geniet van je leven daar.. en als het je enigszins lukt, laat je ons maar meegenieten he!

    knuffel
    -roel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik verkies regelmatige(re) korte(re) berichtjes over een sporadisch langer. Inhoudelijk ben ik erg flexibel, en hou wel van een fotootje erbij. Filmpjes zijn dan weer gecompliceerder wegens gewoonlijk langzaam internet.

    En: grafieken en tabellen niet vergeten als je de bevindingen van dit onderzoek publiceert ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik prefereer ook de regelmatige kleine weetjes, dagdagelijkse dingen en grotere nieuwsitems. Filmpje of foto af en toe is wel tof. Het moeten geen grote lange verhalen te zijn zenne.

    x

    BeantwoordenVerwijderen